söndag 8 februari 2009

Kras

Igår var vi en sväng på ikea och skulle köpa gardiner. Vi fick då även med oss lampan Knubbig för 149 kr som jag velat ha i ett tag. Tänker att den gör sig fint i sovrummet. Dock skedde en liten olycka och sambon råkade slänga en livrem på lampan så att den gick i kras, innan vi ens tagit av plasten.. Sorgligt, men han ska köpa en ny till mig :)


Gardinerna klarade sig i alla fall, och jag fick igår en chans att prova min nya symaskin! Den fungerade bra när jag väl förstått hur jag skulle göra och nu har vi fått upp gardiner i köket! Jag ska gå och plocka undan lite nu och sen fota vårt kök så ni får se hur där ser ut. Det är riktigt mysigt nu :)

5 kommentarer:

  1. Ser framemot bilder!

    SvaraRadera
  2. Har också varit och klämt på den där söta knubbiga lampan! Jättesöt!

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. den är fin den där lampan....samma sak hände en av syrrorna faktiskt...innan vi ens hunnit hem så var den sönder.
    Kram/jenny

    SvaraRadera
  4. Jag fick en sån rosa lampa i inflyttningspresent, mysigt sken:)

    SvaraRadera
  5. har åxå en sån lampa, fast rosa =) i den större modellen =)
    FIN

    SvaraRadera