tisdag 24 februari 2009

Sveriges bästa

För den som är intresserad av det bästa som Sverige har att erbjuda finns det nu ett riktigt bra ställe online, nämligen Swedish Details. Företaget säljer noga utvalda svenska, miljömässiga design- och hantverksprodukter. Det finns bland annat massa fint från Almedahls och formverket.


Dalahästar har jag en viss svaghet för, tycker de är så fina :)




De har både märken som man känner igen och lite nyare namn och jag tycker helt klart att de är värda ett besök, för patriotismens skull :) och om ni blir dösugna på att shoppa loss bland Almedahls produkter så tycker jag att ni ska hålla i hatten tills på söndag ;) Berättar mer till helgen!

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen förresten, har varit svårt att hinna med allt när datorn blir dum och man måste jobba sent. Men allt är nog i ordning nu, ungefär :)

5 kommentarer:

  1. Jag behöver bara se de där bilderna så ska jag kasta mig in i deras nätbutik och kika :) Ser ut att ha mycket fint. Nyfiken på vad du har att berätta! Kram, Sofie

    SvaraRadera
  2. Tjopp! Har aldrig hört talas om det stället, de såg ju ut att ha ett lovande utbud. Tycker oxå om dalahästar, har en jättestor en hemma, men den är nerpackad någonstans.. kanske ska gräva fram den :) ha det superfint tjejen!

    SvaraRadera
  3. Tack för tipset! Den hade jag missat!

    Kram
    /Johanna

    SvaraRadera
  4. Vilka lackra grejer. Som utlandssvensk blir man ibland sa himla svenskpry-designtokig. Sa tack for tipset, ska kolla in narmare... towe.

    SvaraRadera