onsdag 4 februari 2009

vitt och trött

Det är nog länge sedan jag varit så trött som jag är nu.. Eftersom lägenheten ska bli värderad imorgon på förmiddagen satte vi igång direkt efter jobbet (ca kl 17) och har ikväll hunnit:
  • Måla klart köket (vitt)
  • Måla klart i hallen (jag hade slarvat lite sist jag målade..)
  • Hängt upp två taklampor
  • fått upp en hylla i köket
  • städat badrummet ordentligt
  • sorterat undan lite kläder som låg överallt
  • plockat undan översiktligt
  • Sambon hann till och med åka en tur till Bauhaus, och till Burger King.

Nu är jag supertrött och ska ta en snabbdusch, sen sova för att vakna igen kl 5.. tjoho vad motiverad man är..

Bilder kommer i veckan eller helgen, får se när jag orkar, kan inte tänka mer idag :)

4 kommentarer:

  1. tittade in idag (5 feb).

    SvaraRadera
  2. Vad spännande! Duktiga ni är som hunnit med så mycket! Håller helt med dig, är helt slut nuförtiden!

    Ha en härlig helg!

    Kram kram

    SvaraRadera
  3. blir alldeles matt bara av att läsa allt ni gjort:-) men det är skönt när det gjort.
    Kram/jenny

    SvaraRadera
  4. Oj vad duktigt jobbat!
    Kram Sandra

    SvaraRadera