måndag 27 april 2009

Ej till salu på Åhlens

Åhlens City här i Malmö hänger denna godingen. Den hade gärna fått hänga hemma hos mig också, dock kanske en lite mindre version av den..

Jag har för mig att Simon och Thomas tillverkat en sån lampa i programmet någon gång, så den kanske skulle gå att göra själv.. jag får se om jag ger mig på ett sådant projekt på ett tag, har en del annat på hjärnan nu, men visst är den helt fantastisk! Jag undrar hur mycket den hade kostat om den var till salu..

4 kommentarer:

  1. Den var jättesnygg!!

    Passar nog bra där det är högt i tak....typ i vårt "trapphus" =)

    jobba på!!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. hej hej Iris!:)

    Vilken supersnygg lampa, den var verkligen cool. Inte så svårt att göra själv tror jag, en massa sladdar och glödlampe-fästen o sen vare klart.. eller? Nje kanske inte riktigt ;)

    Kul att följa hur det blir i ert nya hem, kommer bli snyggt med tvn på tegelväggen, finns ju ingen risk att den rasar iaf, den sitter ju typ fast i ett berg :)

    SvaraRadera
  3. Vilken läcker lampa!

    Svar: Det är samma för oss, jag tycker stolen ska vara snygg och Tommy vill att den ska vara bekväm. Kram Sandra

    SvaraRadera
  4. ILVA har sådanna fina sladdar (strykjärnssladdar) i många olika färger...borde inte vara jätte svårt att göra själv, lite tidskrävande kanske, men kul =)

    SvaraRadera