söndag 26 april 2009

Vi jobbar på

Idag har vi åter igen varit i nya lägenheten och jobbat. Har tagit fram teglet på två väggar (som egentligen är en och samma vägg, men ändå..) och av det blev det en massa damm. Här ser ni hur det ser ut nu i alla fall :)

Här är tegelväggen i vår matsal.

Här är tegelväggen i vardagsrummet. Här ska tv:n sitta, och allt tegel ska målas vitt.

Sambon är riktigt bra på sånt här, det är en händig man jag har :)

Helgen har varit lugn för min del. Fredagen bjöd inte på några överraskningar då jag somnade på soffan strax efter 22.. Ikväll var jag på en inflyttningsfest, men var inte riktigt på gång så jag var hemma vid 22 redan :) Mycket skönare med mjukis i soffan ibland!

På söndag ska jag nog gå på loppis!

5 kommentarer:

  1. Jisses vad ni jobbar på bra!!! Ni är superduktiga! Kram

    SvaraRadera
  2. Jisses, jobbar din sambo med att riva väggar kanske...? ;)

    SvaraRadera
  3. Oj så duktiga ni är!!
    tror att det blir toppensnyggt!!

    Heja heja...jobba på!!! =)

    SvaraRadera
  4. Åh så snyggt med tegelväggar! Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Lycka att få ha så fina tegelväggar =)

    SvaraRadera