onsdag 29 april 2009

Kvällssol

Igår efter jobbet stack jag till lägenheten, där sambon höll på att riva vägg. Det fanns inte så mycket jag kunde hjälpa till med, och så var det dessutom otroligt dammigt och jag var helt slut efter jobbet så jag gick helt enkelt ut och satte mig på balkongen ( där vi inte har någon stol..).

Då kom jag på hur mysigt det egentligen är att ha balkong, äntligen! Vi har även kvällssol, och jag ser fram emot många goda middagar i sommar som avnjuts i kvällssolen med (lite) havsutsikt. Härligt att drömma sig bort när vädret är såhär vackert!

Dessa utemöblerna från Jysk kostar 1499 kr, och vi ska nog köpa något liknande.


Detta set med möbler kostar bara 500 kr... hallå ja vilket fynd. Det tål att tänkas på, trots att vi egentligen inte vill ha glasbord. Det är ju väldigt prisvärt! Även detta från Jysk.

1 kommentar:

  1. Vi har de översta utemöblerna från Jysk. Köpte dom sommaren -07 och de är fortfarande lika snygga (har oljat in dom så klart). Är supernöjda! Lycka till med inhandlingen av utemöbler! :)

    SvaraRadera