måndag 31 maj 2010

Älska inspirationen

Jag älskar att inspireras! Jag har en inspirationsmapp på datorn som hyser massor med just inspiration, det kan vara färgkombinationer, fint pyssel, smarta möbleringar, fina detaljer eller som i detta fallet; ordet SOAP :)

En tavellist har hittat upp på väggen i gästtoaletten, och bokstäverna som inhandlades på panduro för väldigt länge sedan har äntligen fått sin plats! Nu ska jag bara vänta ett tag och när jag känner mig inspirerad igen ska jag måla dem!

4 kommentarer:

  1. Wow, det där badkaret skulle jag interior säga nej till,

    SvaraRadera
  2. Oj då, mitt inte blev interiör :)

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Spännande blogg. Kan du maila mig? can@bostadsportal.se

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera