tisdag 25 maj 2010

Köksbild och soffbord

Tänkte visa en faktiskt ganska tråkig bild på vårt kök. Men den visar det jag vill visa upp, nämligen den fina mattan jag köpt på rusta :) Så småningom ska jag ha liknande gardiner i köket så det blir lite mer grafiskt, men vi har ju fortfarande inte målat och tapetserat där, så det känns lite onödigt att borra upp en gardinstång innan allt det är gjort.. När man renoverar så blir man aldrig klar...


I förra veckans äntligen hemma inredde Lulu Carter med detta soffbord från The Home, och jag blev helnöjd då detta är bordet jag vill ha! Jag hittade ju ett liknande på Ilva, men det visade sig vara för litet och passade helt enkelt inte. Men detta är nästan likadant, fast lite bättre och en aning billigare :) Jättebra ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar