fredag 7 maj 2010

Lite tråkig utsikt..

Trots regnet så börjar jag bli väldigt sugen på att göra fint på balkongen. Jag har aldrig haft en balkong (och nu har jag två!), och förra året var vi så upptagna med renovering att jag inte brydde mig om att göra fint där. Jag ser verkligen fram emot att sitta på i kvällssolen med ett glas vin och gott sällskap, med vackra krukor och växter omkring mig. Fy vad jag vill ha sommar nu!



eget collage med bilder från ikea

Detta är anledningen till att allt piffande får vänta i några veckor till. Fasaden renoveras och blir fin och här är min utsikt från balkongen just nu, inte så inspirerande.. :)

2 kommentarer:

  1. Hej,

    Jag heter Alexandra Josephson och jobbar på Star PR. Vi jobbar med många intressanta kunder inom Hem & Design samt Trädgård. Tänkte höra om ni är intresserade av att få löpande information om både nyheter och smarta tips. I så fall, till vem/vilka ska vi skicka informationen?

    Mvh,
    Alexandra

    SvaraRadera
  2. Svar: Hej! Jag tar gärna emot information och nyheter angående hem & design. Informationen skickas då till inredningskaos@gmail.com!

    /iris

    SvaraRadera