söndag 23 maj 2010

och så blir det svart...

Jag blev inte helt nöjd med min tavelvägg som jag gjort för ett tag sedan, så jag har fått fixa till den med lite pysslande!

och då jag gick loss med sprayburken på mina loppisfyndade ramar och ljusstakar. Det är faktiskt första gången jag ger mig på ett sprayprojekt men jag fick verkligen mersmak! Det var ju hur enkelt och kul som helst, och det blev riktigt fint också! Nu behöver jag bara en "tassel" á la Maria Montazami som jag nonchalant kan hänga på spegeln, så blir tavelväggen komplett :)


2 kommentarer:

  1. Ja, vad bra att du inte sa tofs, för det låter ju så tofsigt, hahahahah. Kan man annat än gilla denna hemmafru:) Kram kram bigsiz

    SvaraRadera
  2. inte hur många svarta sprayburkar jag gjort av med, de är toppen när man vill ha en lagom stor förändring! Ha det så bra:)

    SvaraRadera