onsdag 19 maj 2010

Lite skoutställning :)

Helt klara med garderoben är vi inte, så slöa som vi är :) Men vi har kommit en god bit på vägen och nu är det bara småfix kvar som förhoppningsvis blir undanstökat snart. Jag har haft ganska mycket att göra och därför har det varit lite glest mellan inläggen, men så är det ibland helt enkelt. Här är lite bilder medan ni väntar på ett slutresultat:

En garderobshörna före förvandling:


Samma garderobshörna efter lite fixande och trixande. Efter allt slit var jag ju tvungen att ställa upp skorna sådär fint som jag längtat efter att kunna göra!


Jag kan också meddela den som är intresserad att jag nu gått med i pollenallergiklubben, de fick mig till slut....

2 kommentarer:

  1. Här är en till i klubben. Vet du när vi har vårt årsmöte? :)

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev. Jag har tänkt att fixa min klädkammare i sommar. Nån regnig dag...:) Fy trist med pollenallergin!

    SvaraRadera