söndag 26 september 2010

Hösttävling!

När löven börjar falla och höstmörkret och kylan börjar göra entré så är det mysigt att tända ljus hemma, därför tycker jag det är passande med en liten hösttävling!


För att vara med och tävla om kivilyktorna från inneonline.se svarar ni på tävlingsfrågan i ett mail till tavling.inredningskaos@gmail.com. Skicka alltså inte svaret i kommentarsfältet.

Fråga: Hur många olika färger på Kivilyktor har Inneonline.se? (skriv antalet, ni behöver inte nämna alla olika färger som finns).

För att få en extra vinstchans kan du tipsa om tävlingen på din egen blogg, eller tipsa 3 vänner via mail om tävlingen (skicka då en kopia av mailet till mig på adressen ovan). Låna gärna tävlingsbilden!

Tävlingen avslutas vid midnatt den 3 oktober, och vinnaren dras kort därefter.

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Kom ju på att jag glömde sskriva att jag har tipsat på min blogg....www.bambuochbetong.blogg.se
    kram Sus

    SvaraRadera
  3. Min favoritfärg turkost - kul med tävling :)

    SvaraRadera