torsdag 9 september 2010

Tavlor i tankarna

På min "att göra lista" står det att jag ska hänga upp tavlor lite överallt, då detta är något jag ännu inte kommit igång med. Jag tycker det är beslut som är bra att vänta lite med eftersom tavlorna gör så väldigt mycket med ett utrymme. Men nu börjar det klia i fingrarna och jag har kikat igenom lite inspirerande bilder i min inspirationsmapp på datorn. Vilken föredrar ni?









Bild 1 - 5: Desire to inspire
Bild 6: Okänd (kanske Alvhem mäkleri?)
Bild 7 - 8: Desire to inspire
Bild 9: Stadshem fastighetsmäkleri

(Om ni misstänker att jag skrivit fel källa till någon av bilderna så säg till så att jag kan rätta det. Jag har inte varit så duktig på att skriva upp var jag hittar alla bilder när jag sparade dem, så jag kan mycket väl ha fel!)


1 kommentar:

  1. Mycket fin inspiration!
    Gillar den stora och maffiga tavlan. Härlig färgklick!

    SvaraRadera