måndag 12 december 2011

Gratis jultavla

Häromdagen gjorde jag en jultavla som jag skrev ut. Jag blev väldigt nöjd med designen men tyvärr desto mindre nöjd med resultatet på utskriften. Därför väljer jag att låta Iriskonst hålla julstängt medan jag hittar ett tryckeri att samarbeta med. 

Men eftersom julen är en glädjens högtid, och eftersom ni är så mysiga så får ni en liten julklapp av mig! När ni klickar här eller på den nedersta bilden hittar ni jultavlan Merry Christmas som pdf fil i google docs. Det är bara att skriva ut :)


 

God jul :)

3 kommentarer:

  1. Nämen, vilken fin. Min skrivare är dock helt "keff" så den skulle inte göra bilden rättvisa.

    Men om jag hittar en annan skrivare att skriva ut bilden på vad rekommenderar du då för papper?

    Hälsningar Jenny

    SvaraRadera
  2. love it, great simple graphic, yet an amazing statement! very dot dot dash x

    SvaraRadera