onsdag 7 december 2011

Julklappsutdelning :)

Dags för mig att leka lite tomte och ha tävling här i kaoset :) En lycklig vinnare får det fina armbandet Beverly Hills från Miss Dee. Armbandet finns hos de allra flesta av Miss Dee's återförsäljare för 399 kr.

Tävlingsregler:

För 1 lott: Gilla Miss Dee på Facebook, och skriv en trevlig liten kommentar till detta inlägg.
För 1 extra lott: Tipsa om tävlingen på din blogg eller på din facebook (och skriv det i kommentaren). 

Tävlingen pågår till midnatt på fredagen den 16 december. Lycka till! 

10 kommentarer:

  1. Go'kväll! Kul med tävling, speciellt när vinsten är så fin. Jag har Gillat och tipsat på FB. Nu väntar jag bara på tomten.

    /Maria

    SvaraRadera
  2. Vill gärna vara med och tävla om det snygga armbandet. Gillar och tipsar på FB.

    Petraelm@yahoo.se

    SvaraRadera
  3. 1.Jag är gärna med.
    redan gillat Miss Dee på Facebook med namn Lili Ying.

    2.och delat tävlingen via ditt inlägg på Miss Dees facebook sida med namn Lili Ying.

    Hoppas på tur!
    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  4. canicos@hotmail.se11 december 2011 kl. 16:50

    wow!
    Jag gillar På FB och har även delat med mig av julklappsutdelningen så att fler hittar hit :) Må bäste vinna! God jul /Cassandra Holm på FB

    SvaraRadera
  5. jag är med :)

    1. gillar.
    2. http://annaflickan.blogg.se/2011/december/vinn-armband-vart-399-kr.html

    :)

    SvaraRadera
  6. Jag vill vara med. Jag har gillat på FB.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Har precis hittat hit, toppenblogg! Jag har gillat och tipsat på FB. Hälsningar Caroline (carolinelindablom@gmail.com)

    SvaraRadera
  8. Ska vi leka tomte.. Hm.. Vart är tomten då.. Letat och letat.. Hittar ingen tomte fast jag nu följer din blogg.. Menar du att tomten kanske kommer till mig i år.. Har ju faktiskt saknat han så mångar år & tomten är jämt upptagen med leksaker men verkar som han glömt mig flera år då jag växt ifrån leksaker men finns ju andra lekar och barnasinnet finns då kvar som Hoppa hage & hoppa hopprep.. :) Men nu tycker jag faktiskt att tomten borde inse att han är för alla åldrar då jag inte slutat dansa runt granen och jag har varit extra snäll detta året även om det är mot mig själv men kroppen bär vi hela livet och har tagit hand om mig själv så skulle bli lyxigt glad om min handled glänste utan handledsskenor vid speciella tillfällen :) Miss Katja skulle jag bli då även om jag Gillar Miss Dee och generöst lagd är jag och delar mycket och önskar dig & alla God Jul & Gott Nytt År :) Kram från Miss Katja
    Katjaaittaniemi@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag vill ocksa vara med! 2 lotter tar jag, tack!

    Halsningar fran Michigan

    SvaraRadera
  10. Halloj!
    Lott1. Är gärna med och gillar under mitt namn Johanna Svensson!

    Hoppas allt är bra och du trotts allt utan snö har lite julkänsla i alla fall :) Eller ni kanske har snö? :P

    För extra lott har jag länkat på min blogg här: http://haltbananskal.bloggplatsen.se/2011/12/15/6868023-tavling-hos-iris-vinn-armbandet-beverly-hills-fran-miss-dee/

    Kraam Johanna!

    SvaraRadera