måndag 19 december 2011

Stänkare

Det är kanske inte så många som går i köksrenoveringstankar just nu såhär i sluttampen av julstressen, men jag vill ändå tipsa lite om stänkskydden från Designmäklarna. Dessa kan man enligt hemsidan klistra (eller tejpa kanske..) på befintligt kakel. Det är ju hur smart som helst.. Bor man i en hyresrätt till exempel kan man ju beställa ett sånt här fint och använda, sen när man väl flyttar tar man helt enkelt med sig stänkskyddet. Passar det inte i det nya köket kan man ju hänga upp det på väggen, för konstnärligt är det absolut.

Bild: pressbild från Designmäklarna


Jag hade absolut kunnat tänka mig att ha den på väggen (har ju själv ett jättefint stänkskydd redan!). Hade jag bara haft lite fler väggar..

2 kommentarer:

  1. Oj så smart, och snyggt. Det måste jag verkligen kolla upp. Jag som hatar vårt kakel! :)

    /Johanna

    SvaraRadera