måndag 5 december 2011

Sparsamt julpyntat

I helgen fick jag ett ryck och julpyntade.. Sen i efterhand när jag ser på bilderna så var det ju väldigt sparsamt dekorerat.. I alla fall det som syns på bilderna. En adventsljusstake står på tv bänken, men även den är väldigt enkel.. så enkelt blev väl årets tema :)

Jag har även missat att visa er fåtöljen storsele som vi köpt på Ikea. Jag suktade efter den i ett tag och blev väldigt lycklig när även sambon tyckte att den både var snygg och skön! :)




3 kommentarer:

  1. Storsele ser väldigt mysig ut där vid fönstret, med ett fårskinn i :-)

    När jag såg byggnadsställningarna tänkte jag "bor hon också i Malmö" för jag tycker de är överallt. Och det stämde ju, när jag kollade din profil. Runt mitt hus är ställningarna halvvägs nere nu, efter tre månader (!!!). Nu har jag snart utsikten för mig själv och ingen risk för att nån helt plöstsligt står utanför och ser in/jag måste ha gardinerna fördragna.

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också den stolen, så fin. Passar jättebra där den står hos dig.

    Hälsningar Jenny

    SvaraRadera