söndag 16 juni 2013

Fördelen med att bo med en kvinna


I nuläget kan man väl säga att vi delar garderob, jag och Malin. Inför alla tillfällen när det känns som att man inte har något att ha på sig är det bara att gå in i nästa rum och frossa i hennes goda smak. Igår blev det denna kreationen, en svart skjorta med hål i.. Till den hade jag svarta byxor, svarta ballerinor, hennes svarta kavaj, hennes fjäderhalsband och hennes fina ring. Håret hade jag krusat med hennes krustång. Frosseri är vad det är, ljuvligt frosseri.
Imorgon händer det ganska stora grejer i mitt liv. Ett stort kliv framåt ska jag ta, ett stort kliv in i mitt nya liv som jag ser så mycket fram emot.

Imorgon tar jag första steget mot att bli en independent woman.

2 kommentarer:

  1. Heja dig, härliga, starka och fantastiska kvinna!

    SvaraRadera
  2. Jag instämmer helt med fröken Stök. Du är grym kvinna!

    SvaraRadera