måndag 24 juni 2013

Midsommarnätter och svunna tider

 En hel vecka har gått sedan det senaste inlägget skrevs här. Det är lite så just nu, lite svårare att hitta tiden, inspirationen och att få ihop logistiken. Svårt att skriva så mycket om inredning när jag bor i en älskad väns vardagsrum. Snart är det i alla fall annat som händer. På fredag åker jag och min far till Island, och ansluter med min mor som redan är där. Då vankas det först och främst bröllop! och att träffa släkt, vänner och uppleva landet som jag saknat så länge. Både datorn och kameran hänger med såklart, och jag ska göra mitt yttersta för att ge er dagliga uppdateringar, jag kan inte tänka mig annat än att jag kommer ha otroligt många bilder att dela med mig av... och ungefär en vecka efter att jag kommit hem får jag nycklarna till det nya kaoset :D

Men just idag är det lite midsommardetaljer ni får se. Dagen och kvällen firades i goda vänners lag, med den godaste kräftsillen, hemmagjorda köttbullar med mycket färska örter, min världsbästa potatissallad och en del fruktiga drinkar.. Även en hel del fjantigheter, fotande, skrattande, skvallrande och dansande.. precis som det ska vara en midsommarnatt :)
När jag rotade i Malins smyckesskrin hittade jag denna ring, som jag lånat ut till henne för ungefär tio år sedan och som sen fallit i glömska hos oss båda.. Väldigt kul att få användning för den igen! :)
Har ni haft en fin midsommar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar