tisdag 6 november 2007

Min första Ellos beställning!

I ett bra tag nu har jag irriterat mig över min nya stationära dator, som stått på golvet i ett tag och inte fått plats någonstans i lägenheten! Jag funderade lite på att köpa en snygg bärbar dator istället, men så kom jag på att det billigare alternativet är att köpa ett skrivbord och kompromissa bort något annat i lägenheten. Så nu har jag beställt ett skrivbord från Ellos! och det är himla fint :)Bordet kostar mig hela 599kr vilket är överkommligt. Jag köpte även fransgardiner som jag ska ha istället för dörr in till sovrummet och den fick jag 50% rabatt på!

Jag var så ivrig att jag beställde ett expresspaket för 20kr extra. Om jag har tur kommer bordet på fredag efter 15 (hoppas hoppas hoppas!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar