måndag 12 november 2007

Mitt nya bord


Mitt nya bord har hämtats och monterats upp. Nu när det är uppe märker jag att jag vill ha ett mindre tangentbord och så måste jag flytta tavlan bakom skärmen. Något som också måste ordnas är alla synliga sladdar under bordet... inte särskilt vackert.

Den stora festen var i lördags och allt gick bra. Nu har vi dock ett överflöd av saker i lägenheten som måste packas upp, och vissa saker som inte får plats som trots allt måste förvaras någonstans... Och samtidigt som det kliar i mina fingrar att få ordning och reda här hemma så måste jag skriva ett arbete på minst 4 sidor innan fredag, vilket faktiskt är den största prioriteten. Fast sen tänker jag att jag inte arbetar lika bra här hemma om jag inte har ordning och reda omkring mig.

Nu ska jag leta reda på en snygg och billig lösning för de fula sladdarna under mitt nya bord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar