måndag 5 november 2007

Pyssel tills fingrarna svider

Men fint blir det! Jag köpte en krans på Åhlens som man nog skulle hänga på dörren till jul, men jag klippte isönder den och använde de små grenarna till servettringarna istället. Det var ganska billigt också. En krans räcker säkert till 40 pers, jag har dock inte gjort alla ännu. Det är ganska mycket pillande och pysslande och nu är jag trött.

Krans - 55kr
Svart papper - 12,50
3 rullar brunt snöre - 45kr
Och med tanke på att jag hade guldpennan och servetterna redan så spenderade jag hela 112,50 på servettringar och bordsplaceringskort till 40 pers. Orkar man bara med pysslet, som var lite mer jobb än jag tänkte mig, så blir det rätt bra till slut.

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg du har börjat få i hop. Hittade hit via din kommentar hos mig och jag lägger en länk om du vill. Jag gillar dina "budget" tips skarpt!

    SvaraRadera