lördag 3 november 2007

Renoveringsnytt


Badrummet börjar arta sig mer och mer. I fredags hände något som gjorde mig ganska lycklig, min sambo kopplade vattnet till toaletten. Nu kan vi spola som vanligt i helgen, vilken lycka :) Vi har murat fast lekiablock på väggen som döljer några fula rör, och så får vi en liten hylla att ha lite fina saker på också. När vi är i Thailand i slutet av månaden tänkte jag försöka hitta lite fina snäckor eller koraller som man kan dekorera lite med.

I min frustration över att inte kunna vara till hjälp i badrummet (jag kan inget sånt...) har jag börjat måla i köket istället. Köpte billig antikvit färg på Rusta som kan täcka den fula vita färg som blivit gul. Hittills har jag bara målat lite i kanterna, men det känns jättebra att kunna göra något produktivt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar