söndag 13 december 2009

årets julklapp

Årets julklappar kommer se ut ungefär såhär! Vad de innehåller är oväsentligt, det är utsidan som räknas just nu :) Omslagspapper och färgglada band kommer ifrån panduro.

Idag var jag ute en sväng och handlade de första julklapparna! Kändes riktigt bra faktiskt. Jag har handlat en liten julklapp och en morgonpresent till sambon, så honom behöver jag inte tänka mer på :). Så är det bara lite stora och små i familjen som ska ha något vettigt.

Jag köpte även lite kläder till en liten småtting som bor i min storasysters mage och vägrar komma ut fastän han skulle kommit ut igår.. ser fram emot att träffa det nya tillskottet snart, väldigt snart!

Ps. Överskåpen är ääääntligen på plats. Bilder kommer i veckan :)

4 kommentarer:

  1. Vilken härlig färg på det paketet! Skulle jag gärna ha liggandes under min gran! ;) kram

    SvaraRadera
  2. Vilket härligt papper!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Japp, det ar utsidan som raknas... ialla fall fram till den 24:e! towe.

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart fint julpapper :o)

    SvaraRadera