tisdag 1 december 2009

min bumling!

Idag har jag köpt en lampa, och jag är helnöjd! Hittade den på blocket och den är väldigt lik en bumling, jag har dock ingen aning om det är en riktig (någon som vet?). Riktig eller inte så är den i alla fall väldigt fin och jag älskar färgen! Genast när jag såg den på blocket så visste jag var den skulle hänga, och då såg jag också resten av rummet framför mig.. fantastiskt vad en enda lampa kan åstadkomma :)


Dock saknar den raster, och det vill jag gärna få tag på. Någon som vet var man kan få tag på ringraster som har 47 cm i diameter? Hittar inte så mycket på nätet nämligen..

5 kommentarer:

  1. Det var en häftig lampa!
    Tyvärr kan jag inte hjälpa dig angående raster..
    Men ska du verkligen ha det? Jag tycker är snyggast utan faktiskt. :-)

    SvaraRadera
  2. Jättefin lampa i en underbar färg! Jag tror att Ateljen Lyktan säljer raster.... hör efter med dom.

    SvaraRadera
  3. Vad fin!!!
    Jag har tävling varje dag ända fram till 24 dec på bloggen. Ta och titta in :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig färg det var på lampan!
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Det är ju så kul att hitta såna där små pärlor på auktion. Din nya lampa var riktigt cool, särskilt i just den färgen :).

    SvaraRadera