onsdag 9 december 2009

dream dream dream...

Jag har varit riktigt dålig på att uppdatera på sistone måste jag säga.. och jag är inte helt nöjd med det. Samtidigt har jag haft helt otroligt mycket att göra på jobbet sista tiden också, så energin är inte alltid på topp när jag kommer hem om kvällarna. Dock hade jag eventuellt tänkt bjuda hem lite folk från jobbet nästa fredag, och då ser jag helst att lite överskåp är på plats och att det är liiiite mer ordning och reda än det är just nu.. så det kanske händer en del i helgen och nästa vecka :)

Lite härliga bilder ifrån Living etc att titta på, och drömma om :) Jag hade sååå gärna velat ha en sån walk in closet!



Skohyllorna är ju ganska praktiska och nog inte så svåra att få till, man behöver nog bara en billybokhylla helt enkelt :) Det ska jag nog göra!

3 kommentarer:

  1. WooW! Jag håller med dig, en walk in closet måste vara en tjejs absolut bästa vän. Tänk att ha alla kläder synliga och för att inte tala om skorna. Det vore lycka!

    Du har en sån fin blogg, jag gillar den verkligen och vilken fin bild du har på dig i headern.
    Superfin verkligen!

    SvaraRadera
  2. Ja en walk in closet skulle jag gärna vilja ha! Vilken lyx.
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Men förstå hur underbart en walk in closet skulle vara? Jag skulle lätt ge min vänstra arm för den ovan!

    SvaraRadera