söndag 6 december 2009

jag älskar att shoppa!

Idag har jag varit på media markt och köpt min första ritplatta! Den installeras just nu och jag är superpeppad att testa den. Ska bli riktigt roligt!



Vi beställde också en ordentlig fotoskrivare, vilket blir min och sambons julklapp till varandra. Vi kom överrens om att köpa en gemensam sak som fick kosta lite mer istället för att våndas över vad vi skulle ge varandra, känns riktig bra faktiskt. Så nu längtar jag tills nästa vecka när skrivaren kommer! (kan nämna att det är en A3 skrivare, så den är ganska stor.. blir intressant att se var vi får plats med den...)

4 kommentarer:

  1. Låter som en smart idé att köpa något tillsammans som ni verkligen vill ha. Jag ska nog föreslå det till sambon också:)

    Ha en bra vecka/ Josefine- At home

    SvaraRadera
  2. riktigt bra idé att köpa något tillsammans som båda vill ha. Får nog bli så för oss nästa år.
    Kram

    SvaraRadera
  3. spana gärna in & komentera min blogg :)

    någon som kan hjälpa mig att fixa till bloggon ?
    skulle vara nice

    saaamiraaa.blogg.se

    PEACE n LOVE / S

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg header du har i din blogg!

    SvaraRadera