tisdag 19 oktober 2010

Avslöjade hemlisar!

Anledningen till att inläggen inte kommit lika tätt här som de annars gör är att jag har haft hemligheter för mig. Men dessa är jag faktiskt ganska redo att avslöja nu! 

Jag har länge haft som intresse att göra grafisk konst. Hittills har jag bara gjort till mig själv, och någon enstaka tavla till vänner och familj, men nu känner jag att det är läge att utvecklas lite. Därför lanserar jag nu bloggen iriskonst där mina alster kan köpas!


Här är ett urval av tavlorna som kommer säljas! Klicka på bilden för att se den större.

5 kommentarer:

  1. Hei:)
    Fant bloggen din gjennom Sandra fra Inspirera Mera. Likte veldig godt kunsten din, og sender deg snart en mail med en bestilling. Hvis du sender til Norge?

    Kjempefin blogg forresten og grattis med webshopen ;)
    Klem fra meg

    SvaraRadera
  2. Gillade verkligen den översta tavlan! Superfin.

    SvaraRadera
  3. Gud vad fina tavlor! :) Gillar den om skor och choklad, mitt i prick på mig! :)
    Kram
    Lana

    SvaraRadera
  4. skitsnygga !
    Svara gärna på dagens fråga!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  5. Vilka mysiga tavlor och mysig blogg också :)

    Diggas!

    SvaraRadera