fredag 1 oktober 2010

I ♥ film

Som Buzzador får jag testa lite olika produkter och tjänster, och just nu testar jag Lovefilm.se, där jag kan hyra filmer, behålla dem så länge jag vill och enkelt (och fraktfritt) skicka tillbaks dem när jag är klar! Det är faktiskt inte dumt att ha lite nya filmer hemma hela tiden. De jag såg var "The blind side", som är en jättebra sann historia som verkligen berör. Sandra Bullock fick en välförtjänt Oscarstatyett för denna rollen. Kolla trailern här:



Den andra filmen jag hyrt och sett heter Nine. Den var sådär.. så ni behöver inte nödvändigtvis se den, se något annat istället :)

Ett hett tips om du också vill hyra lite filmer utan kostnad; gå in på Lovefilm.se och ange presentkoden FILM09 innan den 31 oktober så får du hyra 4 filmer i en månad!

Vill du också bli Buzzador och testa nya produkter och tjänster så kan du klicka här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar