tisdag 26 oktober 2010

Mina favoriter

trots att detta ska föreställa en inredningsblogg så kände jag att jag ville visa upp mina favoritsmycken här, bara för att jag kan och vill :)

Mitt armband från Pandora fick jag i födelsedagspresent av sambon och det har sakta men säkert börjat fyllas med berlocker, och varenda en har speciell betydelse då jag fått den i present eller köpt den för ett speciellt tillfälle.

Det blåa armbandet  från Snö fick jag i födelsedagspresent av en vän, och jag älskar helt enkelt den blå färgen, tycker det syns så bra och passar till allt!

Det nyaste tillskottet till smyckessamlingen är mina Miss Dee ringar som jag är så glad för eftersom jag an variera dem hur jag vill, och så är de ju så fina! :)

2 kommentarer:

  1. Kul att se smycken i din inredningsblogg! :D Har just vunnit Miss Dee-ringar och jag längtar tills de kommer!! Grymt fina och snygga!

    SvaraRadera
  2. Det är roligt med smycken! Man kan ha enkla plagg på sig och om man har rätt smycken så kan man se riktigt uppkläd ut!

    Jag gillar dina ringar mycket!

    Kram från Lollo

    SvaraRadera