lördag 2 oktober 2010

Plan för förändring

I hallen har vi ett vitt bord med lådor som är lite av en avställningsyta för post och nycklar när man kommer in genom dörren. Jag är inte helt nöjd med lösningen då det samlas en massa papper och skräp på bordet, samtidigt som lådorna inte används då de är små, fulla och tröga att öppna. Utseendemässigt är jag dock ganska nöjd, så jag kom på en idé som gör förändringen liten men effektiv.

Såhär ser det ut nu, förutom att det finns två papperskassar med reklam under bordet. Inte så tjusigt...
Hyllan Alex från Ikea kostar 399 kr och är ju i stort sett likadan som mitt bord, fast med bättre lådor och utan ben! Praktiskt när man städar och effektiv förvaring!

Inneonline.se hittade jag denna pärlan! Rebag heter den och är ett snyggt sätt att återvinna papper! Den ska jag ha och den kostar 549 kr. Jag ser fram emot att göra förändringen, som är liten men känns nödvändig!

P.s Du glömmer väl inte bort att tävla om Kivilyktorna från inneonline.se?

1 kommentar:

  1. Det ser väldigt fint ut i din hall måste jag i alla fall säga :)

    SvaraRadera