måndag 11 oktober 2010

Outlet tips

Dagens hetaste tips om man bor i närheten av Svedala i Skåne är att ta sig till Moltex outlet som har öppet nu tills på onsdag och som säljer hemtextil. Jag var där i lördags och köpte gardiner och massor med kuddar till superbra priser. Riktigt fina grejer har de, jag vill dit igen och handla mer!


Bild: skärmdump från Moltex.se

Imorgon kommer jag nog visa bilder från vardagsrummet, med all ny textil. Dock har sambon nu spridit ut massor med paintball utrustning på vardagsrumsgolvet, och det är inte så fint att ha med på bild..

3 kommentarer:

  1. Äsch då, inte nog med att man bor alldeles för långt från Stoff och Stil nu finns det alltså ytterligare en butik i Skåne som är för långt från mig....

    SvaraRadera
  2. Hej! Hur får man reda på när Moltex utförsäljningar är? Kan man hitta det någon annanstans än i Sydsvenskan? (som jag inte har just nu...) Hittade precis din blogg genom någon annan inredning.blogg, nu måste jag läsa vidare på din blogg som verkar toppen!

    SvaraRadera
  3. Svar:

    Nästa Moltexrea är den 20 - 24 november. Jag fick veta det när jag var och handlade där. Innan det höll jag lite koll på hemsidan för att se när det var dags!

    /iris

    SvaraRadera