torsdag 7 oktober 2010

Karins kuddar

Ibland så susar dagarna förbi och innan jag vet vad som hänt är vi inne på veckans fjärde dag och inte ett enda blogginlägg har producerats, så kan det gå!

Jag har lite hemlisar som jag jobbar med just nu nämligen vid sidan av jobbet och bloggandet, som jag får avslöja vid ett senare tillfälle. Nu passar jag istället på att tipsa er om att gå in på hemmakanalen och kolla in hur Karin Mannerstål gjorde snygga och enkla kuddar i tisdagens avsnitt av Äntligen hemma.

Jag blev inspirerad, och kommer använda hennes mall för att göra kuddar av mina gamla gardiner.

1 kommentar:

  1. Spännande med nya projekt. :)
    Jättesnygga kuddar. Tillochmed jag som har tummen mitt i handen när det gäller att sy blev sugen på att pyssla ihop egna fodral.

    SvaraRadera