tisdag 7 maj 2013

De osamlade tankarna

Nä, jag har inte direkt lyckats något vidare med att samla ihop foton och tankar till ett inlägg om helgen. Det var visst en större process än vad jag väntade mig. De flesta bilder är redigerade men orden flyger runt som ett virrvarr i mitt huvud. 
De samlar sig nog så småningom..

Tills dess kan jag nämna att jag efter jobbet idag satte mig i trädgården i bikini och fick lite färg (lite röd som senare blir mörkare vit..). Så varmt blev det i Malmö idag, sommarvarmt... 
Helt underbart efterlängtat!

5 kommentarer:

  1. Oh, så vackra bilder på dig! :D Ser fram emot fler bilder från bloggträffen. Hade själv inte möjlighet att vara där, men kan tänka mig att det var riktigt trevligt. :D

    SvaraRadera
  2. Fna bildet! Javisst känns det som sommaren redan har kommit, men var tog våren vägen? Skönt är det iallafall ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag tycker så vansinnigt mycket om dig! Puss

    SvaraRadera
  4. Så härligt! Här (Västerås) har det varit skumt väder idag och tillslut så kom regnet. Igår dock, så var det väldigt fint! :) Fina bilder!

    SvaraRadera
  5. Ja man ler verkligen när man tänker tillbaka på helgen, sååå kul att få träffa dig och alla andra trevliga inspirerande bloggare!! Din sida ligger nu som bokmärke här på min dator :-)
    Önskar dig en härlig helg!
    Kram Frida på www.saltostil.se

    SvaraRadera