tisdag 14 maj 2013

Ljus och neutraler

Då denna dagen startade med regn väljer jag att fortsätta den med ljus. Bilden ovan hittade jag i ett galleri på Sköna Hem och jag blev lite kär.. eller jättekär egentligen. Färgerna är så härliga och precis allt jag är så förtjust i just nu.. neutraler, vitt, svart, trä, brunt och färgstänk från gröna växter. Gardinerna i en så dov och mjuk färgskala är verkligen pricken över i här.. underbart.

Och hur spännande är det inte nu med Eurovision i Malmö.. hela staden har vaknat till liv och veckan bjuder på en folkfest som staden aldrig skådat. Hela Malmö firar, stämningen bland folket är fantastisk och åh som jag unnar min fina stad denna lycka! 

2 kommentarer:

  1. Tävlar just nu ut en valfri tavla från BelleBoo.se, kika in på ---> http://belleboo.blogg.se/2013/may/tavling.html <--- och följ länken i inlägget för att delta =). Hoppas att många deltar!

    SvaraRadera
  2. Så fint kök, tänk att ha en öppen spis i köket - vad mysigt på vintern!

    Kram

    SvaraRadera