torsdag 30 maj 2013

Bilderna som komma skall

  Ja, vad ska jag säga. Tiden går så väldigt fort och jag hinner liksom inte riktigt med. Kameran är självklart med på alla mina bravader, så det finns en hel del att visa upp för er. 
  Bland annat filmklipp på den vackra kvinnan på bilden ovan när hon dansar på firmafest i full Boogie Feever mundering med cameltoe som hon köpte på myrorna festen till ära. I shit you not; det är en väldigt underhållande syn, och det bästa av allt är att hon gladeligen bjuder på den :)
Och så har jag en mängd bilder på matporr som får det att vattnas i munnen på mig när de ska redigeras och plötsligt måste jag alltid ha ett knäckebröd hos mig när jag redigerar foton.. Så kan det gå. 

Imorgon är det dessutom grillkväll med de bästa bloggtjejerna, och det kan inte bli annat än fantastiskt mysigt och flamsigt om jag känner oss rätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar