måndag 15 juli 2013

Äntligen hemma i stök och kaos

I lördags gick flyttlasset. Flytten som ni kanske såg på instagram taggades med #tjejflyttAB då det inte fanns en man i närheten, och vi kvinnor fixade detta galant måste jag säga! Paulina var en riktigt grym logistiker och fick in galet mycket i sin lilla Toyota Yaris, och det hela var över på några vändor fram och tillbaka. Flytthjälpen bestod även av Malin, Karolina, min kära mor och storasyster Ir. Som sagt, sex kvinnor, tre bilar och massor med jävlar anamma!

Så nu är jag här. Igår åt jag fryspizza på finporslin med plastbestick och tittade på sommar med Ernst på min Iphone.. Man tager vad man hittar liksom :) och så lyckades jag organisera en massa bland lådorna och i samma veva irritera en disk i ryggen så som jag brukar göra när jag helst inte alls har tid med det.. 

Så vad sker idag då? 
Förmodligen lite småplock som inte anstränger ryggen, och en tur till Ikea så jag kan äga en osthyvel igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar