torsdag 25 juli 2013

Strandhäng, kossor och semester

Det blev ju lite bloggpaus nu och det har väl sina förklarliga skäl.. Vädret! Underbart sommarväder har vi kunnat njuta av och jag har passat på att ibland strunta i allt vad renovering heter och istället koncentrerat mig på att njuta av semestern! 
En heldag på en vacker strand gav till och med lite brun färg på min annars alltid lika bleka hud (självklart används solskydd! Kräm, hatt och brillor som den tvättäkta blekfis jag är). 
Högtalaren är numera alltid med överallt.. älskar den!
På väg hem körde vi förbi kossor och jag insisterade på att bilen skulle stanna så vi kunde fota dem, de är ju så fina! Har en viss förkärlek till kossor av någon anledning.. Och när man sträckte fram en hand med lite gott gräs samlades det ett helg gäng runt omkring en, som om man vore en rockstjärna :)
Det blir nog en bra semester detta. Sola, mata kossor och riva tapeter. Som det alltid brukar vara. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar