onsdag 17 juli 2013

Morgonstundens passion

Det är ytterst sällan det sker att jag äter frukost hemma. Oftast sover jag så länge jag bara kan och så äter jag frukost på jobbet tillsammans med barnen. På helgen vill jag sitta i flera timmar med min kopp kaffe medan jag pillar lite på datorn, bloggar eller tittar på nyhetsmorgon.
I morse var dock annorlunda. Jag vaknade vrålhungrig redan klockan fem.. valde att fortsätta sova eftersom det är för tidigt för att jag ska orka veta mitt namn, men sen var jag hungrig så jag nästan skakade (när det sker ska man hålla sig undan, för en hungrig Iris är en bitsk Iris..). 

så istället för att sova blev det att äta. Tur att jag numera bor fem minuter ifrån jobbet :)

Då kom jag onekeligen att tänka på att jag vill rekommendera Passionad från Brämhults. Juice av passionsfrukt, mango och citron, hur god och sommarfräsch som helst.

2 kommentarer:

  1. Heja Iris! Ditt nya liv kommer att gå riktigt bra. Du har ett jävlar anamma. Härligt.
    God morgon och ha en underbar dag. (var rädd om ryggen)

    SvaraRadera
  2. Önskar att jag kände hunger på morgonen. Många säger att jag kan lära mig att äta frukost... men har inte ens kommit så långt...

    SvaraRadera