onsdag 20 februari 2008

Badrumsmöbler har anlänt!

Idag fick vi hem vår kommod och vask till badrummet. Dock ska vasken tillbaka då den var alldeles tokigt stor och passade inte. Men kommoden kommer upp nu och jag är alldeles lycklig över att det händer ordentliga saker! Kommoden är från Ifö Sense och jag har för tillfället ingen aning om vad den kostade (och jag mår nog bäst av att inte veta det..) men jag vet att den inte var lika dyr som den vi egentligen ville ha för 7500 (!!) kr.

Förutom det så måste jag nämna att jag idag blev moster. I morse klockan 5 fick min syster sitt andra barn, en liten flicka vid namn Indra och hon ser aldeles juvlig ut (fick ett mms vid lunchtid). Så grattis till storasyster och familjen och mig som är Moster iris ännu en gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar