fredag 22 februari 2008

Ram till budgetpris

Igår var jag och sambon på Ikea o köpte spegel och duschdraperistång. Spegeln blev en svart hemnes som jag återkommer lite senare med foton på. Vill ni bara smygtitta på vilken det är kan ni se den här.

Väl hemma kom vi på att vi måste ha ett extra långt draperi, jag har hört att det går att få tag på ca 250 cm långa, men var? Kommentera gärna med lite förslag för jag vill gärna duscha snart ;)

Förutom spegel och stång så köpte vi (jag) två ramar. Tänkte egentligen köpa en Ribba ram (den svarta), men fy för den kostar ju hela 99 kr och det är faktiskt inte löning förrän på måndag så min ekonomi är på sista skriket... Istället valde min inre ekonom att pyssla! Jag köpte två Ram ramar för 29 kr st (den inte svarta), och idag köpte jag svart hobbylackfärg på Panduro och ett stort vitt papper (till bakgrunden i ramen). Så nu har jag hållit på att måla o sånt i ett tag. Jag återkommer med bilder på resultatet senare också, den ena ramen är fortfarande blöt.

Ha en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar