torsdag 21 februari 2008

Jag vill...

1. ...Sortera i förrådet
2. Rensa ut en full låda med saker (vår kommod anlände i en stor stor praktisk låda)
3. Göra ett inspirationsalbum av mina tidningar (och göra plats för nya...)
4. Sätta in fotografierna i album
5. Hitta på en lösning till sovrummet (alla kläder läggs på en hög som sedan välter ner på golvet...)
6. Måla och sätta upp tavlorna på väggen (ännu ett projekt jag påbörjat men ej avslutat än)
7. Sortera tvätten… (vi tvättade faktiskt i fredags... så det där är bara slarv..)
8. Få väck de stora fula tavlorna (jag tog ner en från väggen och ställde den på golvet.. sen stannade den där..)
9. Få upp tavellisten någonstans
10. Sortera i garderoben och få upp en hylla

Hinner jag med det idag efter skolan tro?

3 kommentarer:

  1. Det var många saker! Några av dem vill jag också göra, som tex ett inspirationsalbum för tidningsutklipp. Ska ta tag i det någon dag tänkte jag.

    SvaraRadera
  2. Jag gör ofta sådana listor med saker som ska göras. Hihi, men ofta är jag överambtiös med vad som ska hinnas med. Det är iallafall bra att ha strukturerat upp det :) Kram Sandra

    SvaraRadera
  3. Det är tur att man kan göra listor :) Det var längesedan jag gjorde en nu, blir oftast bara tokstressad av listor... de kan bli hur långa som helst *s* Ha en fin kväll! Kram, Sofie

    SvaraRadera