söndag 24 februari 2008

Det som pryder mina väggar

Tänkte visa upp lite av det som finns på mina väggar. Jag har fotat så att ni bara ser väggarna, för resten av lägenheten är stökig så den väntar jag med :)


Denna syn ser man i mitt vardagsrum. De två tavlorna har jag pysslat med i helgen och är de billiga ikearamarna jag skrev om tidigare. Väggdekorationen är också från ikea och lyfter den fula gula tapeten litegrann faktiskt :) (ser ni vad jag står ut med! inget passar till den tapeten!)


I sovrummet är väggarna fina (och pärlemovita) och där hänger en tredelad buddha tavla som vi köpte i Thailand.

Dessa fina masker som jag köpte i venedig hänger i hallen, mellan två dörrar. Jag tycker så himla mycket om när man har små semesterdetaljer i sitt hem, det blir så personligt då!

Nu är söndagen snart slut så man får väl gå och lägga sig och invänta en ny skoldag. Ha det bra och tack för att ni läser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar