torsdag 4 mars 2010

Kaffe

Igår kom vi hem igen från Thailand efter en helt underbar semester. Flygresan gjorde oss dock rejält trötta så vi somnade redan vid 20 tiden igårkväll.. vilket även ledde till att jag var klarvaken klockan 5.30 :) Till mitt förtret finns det dock ingen mjölk här hemma och coop öppnar inte förrän kl 8 så jag har snällt suttit och väntat på min kaffefix i några timmar nu. Jag hade gärna druckit kaffet ur någon av dessa muggarna.

Sagaform 129 kr

Menu 289 kr/ 2 pack

Muggarna finns på Interiör & Designlagret

Bilder och berättelser från semestern kommer inom kort. Jag kan avslöja att vi fick en hel del bra bilder på våra lokala apor :)

4 kommentarer:

  1. Vad kul att ni har haft en bra semester! Känner igen det där med att somna tidigt och vakna tidigt, det gjorde vi också när vi kom hem från Thailand i februari :)

    Snygga muggar, gillade verkligen den första!

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem, ser fram emot att kika på bilderna. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  3. Vilka fina koppar. Jag ser fram emot att få se lite bilder och läsa om era äventyr!

    Trevlig helg

    SvaraRadera