söndag 14 mars 2010

Vårblommor

Det är så skönt när vårsolen lyser in i lägenheten! Det känns verkligen att det varma vädret är på gång, och det är verkligen på tiden! Det fina ljuset gör mig dock uppmärksam på allt damm som finns i lägenheten, och hur jag verkligen behöver putsa alla fönster..

För att få lite extra vårkänsla i fönstret i vardagsrummet köpte jag för någon dag sedan lite påskliljor och iris som jag planterat, och som verkligen livar upp fönsterkarmen! Nu måste jag bara köpa lite tulpaner, så blir det hur vårigt som helst!

2 kommentarer:

  1. Solen har sina nackdelar och det är just att man ser hur dammigt man har det;-) Härligt med lite nya blommor.

    SvaraRadera
  2. Ah sa fint! Jag onskar vi hade fonsterkarmar i var lagenhet. :) Harligt med varkanslor! towe.

    SvaraRadera