söndag 28 mars 2010

söndagsshopping

Idag har jag shoppat och det kändes härligt! Fick äntligen handlat lite saker jag behövt i ett tag, samt lite till :) Bland annat detta:

Förvaringskorgar i 2 pack (en mindre korg finns i den stora) för 75 kr på Åhlens. Praktiskt att ha på gästtoaletten där jag försöker få lite fint.


Äggkopparna som jag velat ha hur länge som helst men alltid var slut fanns äntligen! De är ju supersöta! 39 kr för ett 4 pack på Åhlens.


Det roligaste jag handlade var dock inne på Granit. Nu har jag äntligen en Dymo! Jag har börjat märka nästan allt här hemma, det är hur roligt som helst! Framför allt så ser det väldigt organiserat ut :) Har sorterat lite i skafferiet och använt dymon för att få lite ordning och reda där, kan visa bilder på det en annan dag!

Hoppas ni haft en mysig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar