fredag 5 mars 2010

Semesterminnen


Vår utsikt från balkongen...

...där det då och då satt lite apor...

...som gärna ville in i minibaren och sno lite mellanmål.

Vi tog oss till en utsiktsplats uppe på ett berg. Jag förstod inte att jag skulle klättra upp för berget.. då hade jag inte valt att ha vita shorts på mig, de var inte vita när vi kom ner igen... de hade fått en fin orange nyans från all sten :)

Men utsikten var väl värd besväret! :)

Vi snorklade ganska mycket och fotade lite fiskar.

Jag kände inte för att göra ett superlångt inlägg om allt vi gjort på hela resan, kanske för att jag fortfarande känner av lite jet-lag och är otroligt trött fast klockan inte alls är mycket.. men är det något ni undrar över så är det bara att fråga! Vi hade det helt underbart i alla fall, men det är alltid lite skönt att komma hem till verkligheten igen (jag hade dock inte tackat nej till att stanna lite längre..)

2 kommentarer:

  1. Åh guud så härligt det ser ut!! Nu blev man ju inte mindre sugen på att åka bort från kylan...

    SvaraRadera
  2. Verkligen härliga bilder!

    SvaraRadera