tisdag 9 mars 2010

ren och fin

Som Buzzador får jag testa olika nya produkter och ge min åsikt om dem, och den senaste kampanjen jag är med i är Dove visible care, en duschtvål som ska ge synligt finare hy på 3 veckor. Hittills har jag bara använt den i några dagar, men det jag kan säga än så länge är att den är dryg, luktar gott och känns bra. Sen har jag lite förhoppningar på den också eftersom jag efter återkomsten från Thailand blivit ganska torr i huden och gärna vill att det ska bli bättre!

Om du också vill bli Buzzador och testa nya produkter (det är helt gratis) så kan du klicka på ikonen till vänster eller på länkarna i inlägget! Jag återkommer med en update på hur Dove visible care fungerat på mig.

3 kommentarer:

  1. Jag testar åxå den där. Ska bli intressant att höra vad du tycker sen. :)

    SvaraRadera
  2. Jag är oxå med och testar denna och jag kan inte säga annat än att jag är SUPERNÖJD! Jag är väldigt torr under vinterhalvåret och får smörja mig jättemycket, men jag har fått mycket bättre hy under dessa två veckorna jag har använt den. Jag har blivit jättemjuk i hyn och behöver inte ens smörja hälften så mycket som innan. Jag är helt lyrisk över den här tvålen och tipsar alla jag känner om den. :-)

    SvaraRadera
  3. Hopplös förpackning dock!!! Det är omöjligt att få ut allt utan att bruka våld med sax eller annat vasst föremål.

    SvaraRadera