måndag 26 april 2010

att slå sig ner

Jag har tänkt mycket på att jag gärna vill ha en ny soffa, och när jag berättade detta för sambon så var han faktiskt inte så förskräckt som jag trodde att han skulle bli :) Dock vill jag vänta tills jag hittar den perfekta soffan då jag inte vill ångra mig direkt igen! Dessa är kandidater som tål att tänkas på!

Svenska Hem

EM

Mio (dock lite för vågad färg för mig nu, men snygg var den!)

Mio (här gäller samma som ovan med färgen.. men jag älskar modellen, och mattan var jättefin också!)

Lännamöbler, detta är en stark kandidat! Stilren dansk design som man kan matcha med vad man vill! Finns i flera färger också. Tål att tänkas på... men jag ska tänka länge och ordentligt innan jag gör något förhastat :)

Sofforna hittade via leva & bo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar