måndag 12 april 2010

Galenpanna

Ibland blir jag riktigt knäpp när jag bygger ikeamöbler. Vi köpte byrån Kullen häromdagen och denna gång berodde min knäpphet på en bristande beskrivning som ledde till att jag byggde fel vilket i sin tur gjorde att jag skadade byrån lite.

och som om det inte var nog, så gick en sån där låsskruv i sönder när jag skulle skruva fast en låda. sambon fick snällt ta sig till ikea och fixa reservdelar och när jag provade igen så gick även den nya skruven i sönder vilket fick mig att koka av ren ilska i ca 30 sek.. sen avslöjade sambon att han köpt ännu en skruv.. och den fungerade, tack och lov.

Till slut blev den fin. Det är nog inte det bästa köpet jag gjort i möbelväg, och jag rekommenderar den nog inte till lättstressade människor utan snarare dem som är sugna på ett utmanande bygge.. Men, allting går om man verkligen vill :)

1 kommentar:

  1. Åååå så surt när sånt händer du verkar ha samma otur som mig när det gäller ikea. tur att dte löste sig till slut! kram isa

    SvaraRadera